"Art is anything you can get away with". - Andy Warhol.

söndag 5 december 2010

I wish..

Mysig dag både i fredags och igår.
I fredags var jag i skolan, gick till syster och kollade lite film, sen åt jag och mamma thai mat och kollade på tv. Jag gillar de dagarna!
Igår vaknade jag och kände att jag verkligen behövde städa, så jag började, men hann inte färdigt eftersom jag skulle till Peder. Vi spelade lite, tittade på film, och åt godis, och drack julmust såklart! Mums.

Jag håller tummarna för min julklapp i år. Något helt otroligt! Eller jag håller såklart tummarna för alla julklappar! :D

1 kommentar:

  1. haha ja, dina julklappar blir nog bra fina i år (: tyvärr kan jag inte hjälpa till med det där som du allra mest vill ha, kanske att du kan låna min version lite som tröst utifall att. Tack för dina besök hjärtat, jag blir glad då (: och kvällar när man är ensam med mamma är ju de bästa (:

    SvaraRadera