"Art is anything you can get away with". - Andy Warhol.

söndag 25 december 2011

when I was young

Har haft en helt underbar dag!
Däremot började den kanske inte som den borde, jag vaknade halv 8 för att åka till media markt.
Malin hade nämligen fått span på xbox 360 med kinect. Vi fick stå i kö typ 20 min, men det var det värt. För jag hittade ett stativ, för bara 200 kronor. Och Malin hittade sin älskling.
Däremot hittade vi inte det vi faktiskt skulle leta efter, ett kylskåp till mamma, för hennes kylskåp på jobbet är trasigt, och då gav jag och mina systrar henne ett valfritt kylskåp.

Mina julklappar
Dr Martens
En halsring.
500 kronor i presentkort på ikea.
Och välbehövliga 3000 kronor.
Mormor och farmor återstår. Jag har inte gett dem julklapp heller än.

Men det blev en fin jul!
Klapparna gjorde mig gladare än någonsin!

1 kommentar:

  1. Bra skit :) Jag fick med dom bästa klapparna julen som var :)

    SvaraRadera