"Art is anything you can get away with". - Andy Warhol.

söndag 11 mars 2012

brown

Idag vaknade jag upp bredvid en av de finaste personerna i mitt liv, Peder!
Vi kollade på någon konstig, dålig film som hette "stockholm östra".
Sen satte vi oss i solen och pratade om allt, bra och dåligt.

Igår var jag hos pappa och rensade lite sopor eftersom vi inte var smarta nog att sortera direkt
när vi rensade leksaker. Sen åkte jag hem till becca, och när Linnea, Malin och Anna kom började
vi göra tacos. Började se lite på melodifestivalen, och sen kom peder, efter att alla hade sjungit
gic vi hem till Peder och väntade på själva röstningen, loreen, du sög! Danny skulle vunnit!
Sen spelade vi lite "utan tvekan", sen gick tjejerna hem. jag och Peder la oss och kollade på en film, sen sov vi! Min helg har varit bäst.

Jag har solat, och blivit brunare!

2 kommentarer:

  1. Det låter mysigt :) du fick lite solbränna idag alltså?

    SvaraRadera
  2. Ja! :) fast.. det var lite fusk ;)

    SvaraRadera