"Art is anything you can get away with". - Andy Warhol.

fredag 26 november 2010

Återigen, snö

Vi har fått frågan om vi vill ta hand om Stinas syster Tjorven också, hoppas på det! Hon är ju så söt..

Iallafall, jag vaknade imorse och klarade nästan inte att gå upp, jag var så trött.. Men det hindrade inte mig, jag drog mig upp och gjorde mig i ordning och pussa på Peder lite och gick till skolan. Hade matte på morgonen och gick vidare med att göra en arbetsföljd i textilen. Hann även dra lite linjer ur konstruktionen av "liv".

När jag kom hem efter skolan var jag verkligen helt slut, Peder låg och sov, så jag gjorde pannkakor, eller.. det var ju såna där pannkakor man värmer, så himla goda!

Vi gjorde lite popcorn också så kollade vi färdigt på första säsongen av one tree hill. Vi hann se lite på andra med men..

Han åkte hem vid fem, och då gjorde jag färdigt ett spel han började spela. Väntade på mamma, och nu har hon gjort mat, det blir Fläskfilé alá lisa, det luktar så gott!

Skriver kanske lite sen, ska lägga in lite bilder på min favorits flickvän, hon är otrolig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar