"Art is anything you can get away with". - Andy Warhol.

söndag 14 november 2010

don´t let go

Vaknade upp hos min underbara pojkvän imorse , tyvärr så skulle hans täda direkt .. Så jag körde igång lite sims och väntade på syster som skulle hämta mig .

Jag såg att snön var borta när jag vaknade , vilket var till stor besvikelse ! Om det ska snöa får det ju vara kvar ett tag istället för att smälta bort direkt :(


Ja , just det . I fredags hade jag och syster myskväll , vi kollade på tillbaka till framtiden 3 och Juno . Jag älskar dom filmerna ! Träffade även Becca, Tobbe, Anna och Kamila en stund lite tidigare på eftermiddagen .

Och igår åkte jag, systrarna och mamma upp till farmor , vilket var väldigt trevligt , jag saknar farmor så mycket när man inte träffar henne lika mycket längre :(

Nu ska jag gå och duscha , för jag måste hinna plugga lite innan jag går och lägger mig . Jag har nämligen matte prov imorgon .. wish me good luck !


Måste avsluta med en bild, på ett snyggt par, Caleb Followill och Lily Aldridge !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar