"Art is anything you can get away with". - Andy Warhol.

söndag 13 januari 2013

Oh, I wish

Jag har blivit erbjuden en lägenhetsvisning i stan, centralt, och imorgon, ska jag, Peder och min pappa åka och titta på den.
Det, kom precis lägligt, efter att ha spenderat nästan hela jullovet hemma hos mamma inne i stan, klarade jag nästan inte av det här lilla utrymmet när jag kom hem igen.

Vi ska titta på en 2a på 64 kvadratmeter, och jag måste ha den!

Jag är riktigt intresserad av inredning, men när man bor på en liten yta så fungerar inte det riktigt.
Det här, gillar jag! :




bild 1-2 ikea  bild 3-5 ba interior design
Den första lampan, SKA jag ha i mitt nästa hem!
Jag har alltid älskat den lampan, och kommer nog alltid att göra!

I somras flyttade jag hem till min pojkvän, som bor en liten bit utanför Norrköping. Vi fick flytta ut i ett rum som var halvklart med ytterligare ett litet rum som skulle bli en toalett. Vi tänkte ju såklart att vi klarar av att bo på en liten yta. Efter någon månad skaffade vi katt, och några månader efter det så hade vi toalett och handfat, med vatten, men bara kallvatten... Nu vet jag att jag inte kan bo såhär litet längre. På ca. 10 kvadratmeter, försöker vi bo, med TV, klädställningar, stor säng, det fungerar inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar