"Art is anything you can get away with". - Andy Warhol.

söndag 13 januari 2013

wakakuu.com




Hur snygg kombination?! Jag har hittat så mycket fina kläder på wakakuu, och kärat ner mig totalt!
Det här skulle jag vilja bo i i vår, när det fortfarande är lite kallt, men ändå varmt! Och det roliga är att man kan kombinera de här plaggen med andra kläder, LÄTT! Jag gillar verkligen den kornblåa mössan, vågad, men ändå något man är bekväm i. Och tröjan, ser supermysig ut!
Och byxorna, FULLTRÄFF! De både glittrar och är svarta. Och jag.. skulle absolut inte tveka på att ha på mig dem!  
Plånboken är jag helt såld på, jag brukar säga att jag inte vill lägga mycket pengar på en plånbok, utan jag lägger dem hellre i, men här är det verkligen tvärt om, min åsikt har blivit vänd uppochner, dyra plånböcker är verkligen något att ha!
Perfekt outfit för en sväng på stan, en kort promenad, eller i skolan. En outfit, för många olika tillfällen.

Jag kommer shoppa på wakakuu, kommer du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar