"Art is anything you can get away with". - Andy Warhol.

fredag 11 mars 2011

home is wherever I´m with you

Här är en bild på vad jag har gjort på sömnaden i veckan, jag håller på att göra en skjorta. Så först sydde jag en toall, provade av den, fick ändra längd och krage lite, sen började jag klippa ut i mitt riktiga skjorttyg. Jag köpte ju även tyget förra veckan, även till nästa projekt som är ett svart linne med pärlmönster. Saknas bara pärlor och knappar. Skönt att ha lite gjort iallafall :)
Här är en låt som gjorde mig glad häromdagen, väldigt ointressant, jag vet....
Det här pysslade jag med idag, ganska mysigt att bara lyssna på musik och rita...
... med de här pennorna, som jag köpte i veckan. Väldigt dyra, men värt priset! 1 penna kostar 40kr, 10 stycken 319kr. Så ag slog till. Jag älskar dom!

1 kommentar: