"Art is anything you can get away with". - Andy Warhol.

torsdag 17 mars 2011

life is not the amount of breaths you take. it is the moments that takes your breath away

Jag har nu sett att min kamera kommit, så snart, förhoppningsvis så kan vi hämta den :) sen ska jag till syster och fota som en idiot! Fy fan vad kul! :D Jag längtar längtar längtar!
Och förlåt malin att jag är otålig... Men jag älskar mina systrar för de ställer upp :) de är bäst, så är det bara!
Idag är iallafall inte min dag, har ramlat i trappen upp och ner till våran sysal, haft jätte ont i magen, och bara blivit helt förkrossad, hata det här alltså. Men annars har det varit en toppen dag med sol och mycket skratt. Det var även den här dagen vi skulle samla ihop våran arbetsgrupp inför modevisningen, så till nästa torsdag ska jag ha en massa låtar med till vårat "möte" :)
Sara kommer ta mitt internet.. så jag får hoppas jag kan låna systers internet när jag behöver :)
later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar