"Art is anything you can get away with". - Andy Warhol.

onsdag 9 mars 2011

man, oh man, youre my best friend

Hopp.. blev ett litet offer igår, min syster blev arg på mig för jag inte uppdaterar.. Men jag har inte mycket att skriva om. Tyvärr. Men idag måste jag säga såhär, två tjejer i min klass har sjungit på en låt ett tag nu, och ag tycker så himla mycket om den. :) så, här får ni ett klipp.


 

Här är jag när jag pluggar på ett kallt vikbolandet.. fifan.

Lyssnar iallafall på lite musik och finslipar mitt arbete om skinn och läder till materialläran som är deadline imorgon, tror jag. Hoppas även jag får iallafall lite till information på ett annat arbete i samma kurs. Så nu ska jag surfa runt lite och hitta grym fakta och köra på.

Skriver väl förhoppningsvis ikväll eller imorgon. Om jag inte glömmer, eller om jag orkar vill säga.. heh...

1 kommentar:

  1. haha, du behöver ju inte bara för att jag säger det... men kul att se ändå (: dessutom kommer du klara av det där arbetet galant! ;)

    SvaraRadera